• לערוץ ה-youtube שלנו
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
מידע מקצועי עבור דיאטנים, כנסים ואירועים בעולם המזון, תזונה ובריאות, הנחיות ותקנות ועוד.
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
  • ניוזלטר
        • ניוזלטר פברואר 2022

          ניוזלטר פברואר 2022

        • ניוזלטר נובמבר 2021

          ניוזלטר נובמבר 2021

        • ניוזלטר אפריל 2021

          ניוזלטר אפריל 2021

        • ניוזלטר דצמבר 2020

          ניוזלטר דצמבר 2020

        • לעוד ניוזלטר
  • מתכונים
        • סדנת בישול דיגיטלית עם אודי ואושר
        • לעוד מתכונים
        • פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם
          העשרת התפריט בירקות

          פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם

  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • פודקאסטים
        • פרק 10- הצרכן בראי התעשייה עם קרן דודסון
          פודקאסט

          פרק 10- הצרכן בראי התעשייה עם קרן דודסון

        • פרק 9- סטוריטלינג ומיתוג אישי. המדריך ליצירת תוכן עם קרן רייטלר
          פודקאסט

          פרק 9- סטוריטלינג ומיתוג אישי. המדריך ליצירת תוכן עם קרן רייטלר

        • פרק 8-  העולם המופלא של המיקרוביום עם ד"ר סיגל פרישמן
          פודקאסט

          פרק 8- העולם המופלא של המיקרוביום עם ד"ר סיגל פרישמן

        • פרק 7- להניע לשינוי. מבוא פרקטי לגישה המוטיבציונית עם דוד לב
          פודקאסט

          פרק 7- להניע לשינוי. מבוא פרקטי לגישה המוטיבציונית עם דוד לב

        • לעוד פודקסטים
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • מידע מקצועי עבורכם
  • ניוזלטר
  • מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • פודקאסטים
  • צרו קשר
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
  • ניוזלטר
        • ניוזלטר פברואר 2022

          ניוזלטר פברואר 2022

        • ניוזלטר נובמבר 2021

          ניוזלטר נובמבר 2021

        • ניוזלטר אפריל 2021

          ניוזלטר אפריל 2021

        • ניוזלטר דצמבר 2020

          ניוזלטר דצמבר 2020

        • לעוד ניוזלטר
  • מתכונים
        • סדנת בישול דיגיטלית עם אודי ואושר
        • לעוד מתכונים
        • פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם
          העשרת התפריט בירקות

          פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם

  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • פודקאסטים
        • פרק 10- הצרכן בראי התעשייה עם קרן דודסון
          פודקאסט

          פרק 10- הצרכן בראי התעשייה עם קרן דודסון

        • פרק 9- סטוריטלינג ומיתוג אישי. המדריך ליצירת תוכן עם קרן רייטלר
          פודקאסט

          פרק 9- סטוריטלינג ומיתוג אישי. המדריך ליצירת תוכן עם קרן רייטלר

        • פרק 8-  העולם המופלא של המיקרוביום עם ד"ר סיגל פרישמן
          פודקאסט

          פרק 8- העולם המופלא של המיקרוביום עם ד"ר סיגל פרישמן

        • פרק 7- להניע לשינוי. מבוא פרקטי לגישה המוטיבציונית עם דוד לב
          פודקאסט

          פרק 7- להניע לשינוי. מבוא פרקטי לגישה המוטיבציונית עם דוד לב

        • לעוד פודקסטים
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • מידע מקצועי עבורכם
  • ניוזלטר
  • מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • פודקאסטים
  • צרו קשר
דף הבית » פודקאסט » פרק 10- הצרכן בראי התעשייה עם קרן דודסון

פרק 10- הצרכן בראי התעשייה עם קרן דודסון

מערכת האתר

פרק 10- הצרכן בראי התעשייה עם קרן דודסון

הצרכן בראי התעשיה- קרן דודסון

בפודקאסט קרן דודסון, מנהלת התזונה והבריאות ביוניליוור, מסבירה איך אנחנו יכולים לעזור למטופלים לבחור טוב יותר. מה תפקיד התעשיה ומה התפקיד שלנו כאנשי מקצוע מטפלים.
ננסה לענות על 3 שאלות:
1. קונפליקט צרכנים- מהו הרצוי לעומת המצוי
2. דחיפות קלות- אסטרטגיות לעזור לצכרן לשנות התנהגות
3. תפקיד התעשיה- איך התעשיה שומרת על הצרכן

בואו נתחיל:
1. קונפליקט צרכנים- מהו הרצוי לעומת המצוי
יש היום עליה ברורה בטרנדים של בריאות, לאנשים יש יותר זמן וכסף להשקיע בבריאות שלהם וחשוב להם לשים על זה דגש.
מצד שני יש גם רצון להתפנק, לא להרגיש "מוגבלים", הקלות שבלהזמין מזון הביתה.
תפקידנו כאנשי מקצוע הוא לתת דחיפות קלות, לעודד לשינוי מבלי שהצרכן ירגיש מוגבל או שהוא צריך לעשות ויתורים גדולים.

2. Nudge- תורת הדחיפות הקלות
דחיפה קלה היא כל היבט של שינוי סביבת הבחירה שעשוי לשנות התנהגות של אנשים באופן צפוי מבלי לאסור אפשרויות אחרות ולשנות תמריץ כלכלי. כמו שינוי מיקום של מזון בבית.
דוגמא לדחיפה קלה מצד התעשיה היא סימון מוצרים לפי התקן של משרד הבריאות.
בפרק קרן מציגה את האסטרטגיות שעובדות כפי שפורסמו במטא אנליזה שבדקה מה מוביל לשינוי הרגלים.

מחקר אחר שקרן מציגה בוחן יעילות של אסטרטגיות מנות מדודות. האם גודל המנה משפיע על הצריכה. במחקר שכלל 37 אנשים בדק מה הכמות הנאכלת במהלך צפיה בטלויזיה. חלק קיבלו שקית גדולה אחת של 400 קלוריות וחלק קיבלו 4 שקיות של 100 קלוריות כל אחת.
התוצאות היו שהמשתתף הממוצע שאכל משקיות של 100 קלוריות אכל 25% פחות ממי שהיה ברשותו שקית אחת גדולה של 400 קלוריות.
אצל מי שהיה בעודף משקל ההבדל היה מעל 50%.

גישת הנאדג' לשינוי התנהגות מאפשרת לנו מודעות ומחשבה בזמן הבחירה או סידור מחדש של סביבת הבחירה שיעודד קידום בריאות אוטומטית או רפלקסיבית.

3. מה האסטרטגיות שעומדות בפני התעשייה?
התעשיה דואגת לצרכן והיא רוצה שהוא ימשיך לצרוך אך המוצרים שלה כשמקביל היא מספקת לו את המוצר הטוב ביותר עבור בריאותו והנאתו.
אחת האסטרטגיות של התעשיה היא רה-פורמולציה והפחתה הדרגתית של רמות המלח או הסוכר במוצר.
דוגמא נוספת היא העלאת המודעות וסימון ברור של מרכיבים על גבי אריזה כמו כמות כפיות הסוכר על אריזות דגני הבוקר של תלמה או הצעת הכנה של מזון בתוספת ירקות.
אסטרטגיה נוספת היא בתחום היצור- יצור של מזון בריא יותר או עזרי בישול שהופכים את הבישול לקל יותר. וגם יצור של מזון שנחשב תחת "פינוק" במנות מדודות ארוזות.

ומה תפקיד הדיאטנית בתעשיה?
הדיאטנית בתעשיה נכנסות כבר בשלב פיתוח המוצר, הן מייצגות את הצד של הצרכן ומזהות מה הוא צריך ומתי ישתמש במוצר.
הדיאטניות אחראיות על איתור של רכיבים בריאים יותר וטכנולוגיות טובות יותר ולהגדיל כמות רכיבים טובים במוצר. ברגע שיש מוצר הדיאטניות בונות תוכנית תקשור בריאות בשיתוף עם האסטרטגיה של השיווק.
יש הקפדה על ערכים וסטנדרטים, מסרים ברורים שהצרכנים יקבלו מהם ערך.

לסיכום.
ניתן להשפיע על צריכה של צרכנים ע"י אסטרטגיות פשוטות. חשוב שנכיר את הדרכים השונות ונתאים את הדרך או נדריך את מי שמולינו כדי לתת ערך ולייצר שינוי.

הצרכן בראי התעשייה יוניליוור מדברים מחוץ לצלחת פודקאסט קרן דודסון תעשייה
ניוזלטר
ניוזלטר פברואר 2022

ניוזלטר פברואר 2022

ניוזלטר נובמבר 2021

ניוזלטר נובמבר 2021

לרשימה המלאה ולהרשמה
 
עדכונים
חוברת מתכונים מיוחדת לדיאטנים

חוברת מתכונים מיוחדת לדיאטנים

"מה מזיק לנו יותר- מזון מהיר או אכילה מהירה?" מאת דנה איבנקובסקי וכקמן

"מה מזיק לנו יותר- מזון מהיר או אכילה מהירה?" מאת דנה איבנקובסקי וכקמן

"כיצד השפיעה הקורונה על הרגלי האכילה והצריכה שלנו? " מאת דנה איבנקובסקי וכקמן

"כיצד השפיעה הקורונה על הרגלי האכילה והצריכה שלנו? " מאת דנה איבנקובסקי וכקמן

 
תגיות
תגיות
אודי ואושר אינפוגרפיקה אכילה בלילה ארוחת בוקר בזבוז מזון בישול ביתי בריאות גלוטן גלידה הפחתת נתרן הפחתת סוכר הרגלי אכילה חלבון חנוכה טבעונות טיפים יוניליוור יוניליוור העולמי ילדים ילדים ותזונה ירקות ללא גלוטן מדברים מחוץ לצלחת מרגרינה מתכון מתכון בריא סדנת בישול סוכר סנסוריקה עמותת עתיד פודקאסט פייסבוק פריכיות קטניות שיבולת שועל שיווק דיגיטלי תה תוכן שיווקי תזונה תזונה בריאה תזונה מבוססת צומח תזונת ילדים תזונת ספורט תזונת ספורטאים תעשיית המזון
כללי
  • דף הבית
  • אודות
  • מותגים
  • תוכנית הקיימות של יוניליוור
  • צרו קשר
כלים לדיאטנים.יות
  • מידע לעסק עצמאי
  • מצגות וסרטונים
  • מאמרים וכתבות
  • ניוזלטר
  • מחשבונים וכלים שימושיים
  • המלצות איגודי בריאות בעולם
  • אתרי תזונה מומלצים
  • ארגוני בריאות בעולם
  • מידע וקישורים חיצוניים
עוד בשבילכם
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • מתכונים
  • ארכיון פורום תזונה מקצועי
הישארו בקשר!









    © כל הזכויות שמורות יוניליוור 2019-2022
    גלילה לראש העמוד