• לערוץ ה-youtube שלנו
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
מידע מקצועי עבור דיאטנים, כנסים ואירועים בעולם המזון, תזונה ובריאות, הנחיות ותקנות ועוד.
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
        • מפגשי פורום
  • ניוזלטר
        • דייסות Oats & More

          דייסות Oats & More

        • ניוזלטר אפריל 2024

          ניוזלטר אפריל 2024

        • ניוזלטר דצמבר 2023

          ניוזלטר דצמבר 2023

        • ניוזלטר נובמבר 2023

          ניוזלטר נובמבר 2023

        • לעוד ניוזלטר
  • מתכונים
        • סדנת בישול דיגיטלית עם אודי ואושר
        • לעוד מתכונים
        • פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם
          העשרת התפריט בירקות

          פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם

  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • פודקאסטים
        • פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו
          פודקאסט

          פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו

        • פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול
          פודקאסט

          פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול

        • פרק  13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי
          פודקאסט

          פרק 13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי

        • פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן
          פודקאסט

          פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן

        • לעוד פודקסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
  • דף הבית
  • אודות
  • מידע מקצועי עבורכם
  • ניוזלטר
  • מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • פודקאסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
חיפוש
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
        • מפגשי פורום
  • ניוזלטר
        • דייסות Oats & More

          דייסות Oats & More

        • ניוזלטר אפריל 2024

          ניוזלטר אפריל 2024

        • ניוזלטר דצמבר 2023

          ניוזלטר דצמבר 2023

        • ניוזלטר נובמבר 2023

          ניוזלטר נובמבר 2023

        • לעוד ניוזלטר
  • מתכונים
        • סדנת בישול דיגיטלית עם אודי ואושר
        • לעוד מתכונים
        • פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם
          העשרת התפריט בירקות

          פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם

  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • פודקאסטים
        • פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו
          פודקאסט

          פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו

        • פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול
          פודקאסט

          פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול

        • פרק  13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי
          פודקאסט

          פרק 13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי

        • פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן
          פודקאסט

          פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן

        • לעוד פודקסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
חיפוש
דף הבית » מאמרים וכתבות » דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני

מערכת האתר

דיוור אלקטרוני הוא דרך לשיווק ישיר באמצעות מגוון פעולות והפצת מידע לקהל פוטנציאלי או ללקוחות קיימים.

כולנו רוצים להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם ולשמור על אלו שקיימים. אבל איך עושים זאת? מאמר זה מסביר מהו דיוור אלקטרוני: כיצד הוא יכול לקדם את העסק שלכם ומה הן הדרכים הטובות ביותר לעשות בו שימוש בלי לפגוע בלקוחות. אבל לפני הכל – מה זה בכלל דיוור אלקטרוני?

דיוור אלקטרוני, המכונה גם דיוור ישיר, הוא שיטת שיווק להפצת מידע באמצעות דואר אלקטרוני. באמצעות שיטה זו ניתן להגיע באופן ישיר ללקוחות, אך שלא כמו דואר זבל (spam), דיוור אלקטרוני נשלח בהסכמתם של לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים, המתעניינים בתחום העסק שלך.

הדיוור האלקטרוני מכיל בדרך כלל שילוב של גרפיקה, טקסט ולינקים, והוא דרך פשוטה וזולה יחסית (בהשוואה לפרסום, למשל) להביא לחשיפת מידע בקרב כמות גבוהה של לקוחות.

הדיוור האלקטרוני אינו נשלח לכל לקוח באופן אישי, אלא בבת אחת לקבוצת אנשים, באמצעות רשימת תפוצה.

רשימת תפוצה

כדי שהדיוור שלכם יגיע לכל לקוח, יש צורך ברשימת תפוצה  – מאגר כתובות אימייל של לקוחות לצורך שליחה של מידע בעל נושא מסוים, על-ידי ארגון או עסק. גיוס לקוחות חדשים או פוטנציאלים לרשימת תפוצה נעשית על-ידי הרשמתם והסכמתם לקבלת אימיילים המכילים תוכן מסוים בעת ביצוע פעולה יזומה. לדוגמא: לקוח שחיפש בגוגל מידע על תזונה לאחר ניתוח בריאטרי והגיע לאתר שלך, עם כניסתו ניתן להציע לו להירשם כמנוי; לאחר רכישה/תיאום פגישה, תסומן אופציית ההרשמה אוטומטית; בעת הצטרפות לפורום האתר יוצע ללקוח להירשם כמנוי וכו'.

כדי לגרום למנויים חדשים להצטרף ולהישאר ברשימת התפוצה, מומלץ להציע להם תמריצים כגון הטבות, הנחות, מידע ייחודי, עדכונים חמים ועוד.

ניוזלטר

ניוזלטר הוא אחד הכלים הנפוצים היום לדיוור ישיר. זהו תוכן שנשלח באמצעות דיוור ישיר למנויים והוא מכיל מידע חדשותי ועדכני הקשור לפעילות/נושא העסק. הניוזלטר נשלח באופן תדיר, בדרך-כלל כל שבוע או שבועיים. למשל, דיאטנית המומחית למחלות מעי תדאג לשלוח ללקוחותיה ניוזלטר הכולל מאמרים חדשים שעלו באתר בנוגע לתזונה ללא גלוטן, תרגום של מחקר חדש על מחלת הקרוהן, ופירוט על שיטת הטיפול במחלות מעי של הדיאטנית. לרוב, ניוזלטר מגיע בליווי תמונות ולצדן תקצירי המאמרים, כאשר הקלקה עליהם מובילה לאתר בעל/ת העסק, שם נמצא המאמרים המלאים.

דיוור ישיר ניתן לבצע דרך מערכות הקיימות באתר עצמו, אך קיימת גם דרך נוספת לשליחה באמצעות מערכות מקצועיות לדיוור. אחת המערכות המומלצות בתשלום היא מערכת רב מסר. מערכת נוספת שאינה עולה כסף וגם ידידותית לשימוש, היא מערכת Mailchimp. מערכות דיוור ישיר בד"כ כוללות טמפלט, מעין תבנית מוכנה מראש, שאליו מכניסים את התוכן והתמונות. רבות ממערכות אלו פשוטות לתפעול ואף מספקות מעקב ונתונים סטטיסטים על השפעת הדיוור על עליית הכניסות לאתר העסק.

מטרותיו של דיוור אלקטרוני

·         לשמור ולשפר את הקשר עם לקוחות באמצעות עדכון מידע הרלוונטי ללקוח והצעת שירותים/מוצרים חדשים. כך למשל אפשר לספר על טיפול משולב חדש של דיאטנית הכולל דמיון מודרך, באמצעות מאמר המפרט על דמיון מודרך והשפעותיו על התזונה.

·         לגרום ללקוחות לבצע הזמנה/לקבוע פגישה באמצעות הצעות מיוחדות. כך למשל באמצעות הטבה על הטיפול המשולב החדש, אפשר להציע מחיר מוזל ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים.  

יתרונות

1.      באמצעות דיוור אלקטרוני ניתן לדעת בקלות יחסית מה יעילותו של השיווק הישיר, על-ידי מעקב אחר כמות הכניסות לאתר שלך לאחר שליחת המייל. בצורה זו אפשר גם ללמוד אילו תכנים מעניינים/מושכים יותר לקוחות לאתר. לדוגמה: אם לאחר שליחת דיוור בנושא תזונה טבעונית לילדים חלה עלייה של 30% בכניסות לאתר, בדיוורים הבאים אפשר להתמקד בתזונת ילדים או בתזונה טבעונית, כדי לבחון באילו מהנושאים כדאי להמשיך להתמקד.

2.      שליחת המייל עוזרת לך להישאר בקשר עם הלקוח ולהשאיר את העסק שלך בתודעה שלו. זו גם דרך טובה להחזיר לקוחות שפרשו. למשל, הסיכוי שמטופל שלפני שנתיים סיים טיפול יקבע פגישה עם אותה הדיאטנית, יגדל אם במהלך השנים הללו קבל דיוור אלקטרוני מהעסק שלה.

3.      קבלת פידבק ישיר מהלקוחות הוא מתנה. באמצעות דיוור אלקטרוני הלקוחות יכולים לספר לך איזה תכנים הם אהבו או לא אהבו. לדוגמה: במסגרת אופציית הפסקת קבלת המייל (unsubscribe), ניתן לשאול את הלקוח מה היא סיבת הביטול שלו: האם זה התוכן, התדירות, חוסר הרלוונטיות וכו'.

4.      ניתן לפלח את קהל היעד בצורה מדויקת יותר. באמצעות איסוף מידע על הלקוחות שלכם, כגון גיל, מין, אזור מגורים בארץ, בעיות בריאותיות, נושאי עניין וכו', תוכלו לדייק יותר את התוכן ולגלות מה מעניין את הלקוחות שלכם. ככל שהתוכן יעניין את הלקוחות, כך גדל הסיכוי שהם יכנסו יותר לאתר, יקראו את החומרים, יגיעו לטיפולים ויפיצו את המידע בקרב הסובבים אותם. 

דיוור ישיר זה לא ספאם

שלא כמו ספאם, המכונה גם דואר זבל, שעשו בו שימוש מאסיבי לצורכי פרסום, דיוור ישיר הוא שליחה של מידע מקצועי או שיווקי בהסכמתו של הלקוח. השימוש חסר הפרופורציות והמעיק של דואר הזבל הוביל בסופו של דבר להולדתו של חוק הספאם.

הגדרתו של חוק הספאם בארץ היא איסור על שליחת חומר פרסומי שמטרתו לעודד הוצאה כספית באמצעי תקשורת (דוא"ל, SMS וכו'), ללא אישור מפורש של הנמען. לצד זה, ניתן להודיע ללקוח שקיבל שירות/רכש מוצר ומסר את פרטיו, שיעשה שימוש בכתובת המייל שלו לצורך שליחה של חומר שיווקי/מידע מקצועי/פרסומות שדומים לשירות שקיבל. בהודעה זו יש לאפשר ללקוח לסרב לקבל דיוור. (מידע מפורט על חוק הספאם תוכלו למצוא כאן)

בעקבות כמות הספאם הגדולה, נמענים רבים ממאנים לפתוח מיילים. עם זאת, עדיין מדובר בכלי שיווקי יעיל מאוד ועל כן יש להקפיד להשתמש בו בצורה הנכונה והמיטיבה ביותר עם הלקוח. איך עושים זאת?

כמה טיפים לסיום

·         הקפידו לספק מידע מקצועי ועדכני לצד השיווקי.

·         נסו לדייק ולקלוע לטעמו של קהל היעד.

·         אל תגזימו עם כמות הנושאים בניוזלטר (לא יותר מ-4), אך היזהרו מדיוור דל מדי.

·         נסו לשוות לדיוור אווירה אישית ופנו ללקוח בשמו הפרטי.

·         הקפידו על תדירות קבועה – אל תיעלמו ואל תטריחו מדי.

דיוור אלקטרוני דיוור ישיר
ניוזלטר
דייסות Oats & More

דייסות Oats & More

ניוזלטר אפריל 2024

ניוזלטר אפריל 2024

לרשימה המלאה ולהרשמה
 
עדכונים
תקנון הסקר על דייסות Oats & More של תלמה

תקנון הסקר על דייסות Oats & More של תלמה

שיבולת שועל וסיב בטא-גלוקן: על ההשפעות הבריאותיות והמנגנונים הפיזיולוגיים

שיבולת שועל וסיב בטא-גלוקן: על ההשפעות הבריאותיות והמנגנונים הפיזיולוגיים

סלט עלים עם ויניגרט סלק

סלט עלים עם ויניגרט סלק

 
תגיות
תגיות
אודי ואושר אינפוגרפיקה ארוחת בוקר בת אל גולדשטיין גילי חיים דיאטנים צעירים הילה סקודוביץ הפחתת נתרן הרגלי אכילה הרגלי תזונה חלבון טבעוני טיפים יוניליוור יוניליוור בריאות ילדים ותזונה ירקות ללא גלוטן מדברים מחוץ לצלחת מור טלר מתכון מתכון בריא סדנת בישול עמותת עתיד עמית גנור פודקאסט פורום דור העתיד צבי מגזיניק קנור קרן דודסון קרן דוידסון שי אוחיון שיבולת שועל שיווק דיגיטלי שירי אלטמן שיר מצויינים שמן זית שמן קוקוס שרלוט גרון תזונה תזונה בריאה תזונה מבוססת צומח תזונה נבונה תזונת ספורטאים תלמה
כללי
  • דף הבית
  • אודות
  • מותגים
  • תוכנית הקיימות של יוניליוור
  • צרו קשר
כלים לדיאטנים.יות
  • מידע לעסק עצמאי
  • מצגות וסרטונים
  • מאמרים וכתבות
  • ניוזלטר
  • מחשבונים וכלים שימושיים
  • המלצות איגודי בריאות בעולם
  • אתרי תזונה מומלצים
  • ארגוני בריאות בעולם
  • מידע וקישורים חיצוניים
עוד בשבילכם
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • מתכונים
  • ארכיון פורום תזונה מקצועי
הישארו בקשר!









    © כל הזכויות שמורות יוניליוור 2024
    גלילה לראש העמוד