• לערוץ ה-youtube שלנו
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
מידע מקצועי עבור דיאטנים, כנסים ואירועים בעולם המזון, תזונה ובריאות, הנחיות ותקנות ועוד.
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
        • מפגשי פורום
  • ניוזלטר
        • דייסות Oats & More

          דייסות Oats & More

        • ניוזלטר אפריל 2024

          ניוזלטר אפריל 2024

        • ניוזלטר דצמבר 2023

          ניוזלטר דצמבר 2023

        • ניוזלטר נובמבר 2023

          ניוזלטר נובמבר 2023

        • לעוד ניוזלטר
  • מתכונים
        • סדנת בישול דיגיטלית עם אודי ואושר
        • לעוד מתכונים
        • פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם
          העשרת התפריט בירקות

          פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם

  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • פודקאסטים
        • פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו
          פודקאסט

          פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו

        • פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול
          פודקאסט

          פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול

        • פרק  13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי
          פודקאסט

          פרק 13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי

        • פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן
          פודקאסט

          פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן

        • לעוד פודקסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
  • דף הבית
  • אודות
  • מידע מקצועי עבורכם
  • ניוזלטר
  • מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • פודקאסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
חיפוש
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
        • מפגשי פורום
  • ניוזלטר
        • דייסות Oats & More

          דייסות Oats & More

        • ניוזלטר אפריל 2024

          ניוזלטר אפריל 2024

        • ניוזלטר דצמבר 2023

          ניוזלטר דצמבר 2023

        • ניוזלטר נובמבר 2023

          ניוזלטר נובמבר 2023

        • לעוד ניוזלטר
  • מתכונים
        • סדנת בישול דיגיטלית עם אודי ואושר
        • לעוד מתכונים
        • פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם
          העשרת התפריט בירקות

          פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם

  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • פודקאסטים
        • פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו
          פודקאסט

          פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו

        • פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול
          פודקאסט

          פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול

        • פרק  13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי
          פודקאסט

          פרק 13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי

        • פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן
          פודקאסט

          פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן

        • לעוד פודקסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
חיפוש
דף הבית » מאמרים וכתבות » שיווק דיגיטלי במדיה החברתית

שיווק דיגיטלי במדיה החברתית

מערכת האתר

מה זה מדיה חברתית ולמה היא הפכה לחלק בלתי נפרד ומשמעותי בשיווק באינטרנט? כל הפרטים בכתבה השלישית בסדרה.

המדיה החברתית תופסת נפח גדול בחיים שלנו. באופן טבעי, תחום השיווק בה נכנס גם הוא בסערה לחיינו והפך להיות אחד מערוצי השיווק החשובים ביותר ברשת. למעשה, נכון להיום, שנת 2017, השיווק הדיגיטלי במדיה החברתית הוא חלק בלתי נפרד בתמהיל השיווק כמעט של כל עסק.

שיווק במדיה החברתית, המכונה גם SMO (Social Media Optimization), הוא ענף בשיווק הדיגיטלי שמטרתו לקדם מוצר/עסק ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם וכו').

מה זו מדיה חברתית

מדיה חברתית הוא שם כולל לכל האתרים שמקיימים אינטראקציות חברתיות עם משתמשים אחרים באמצעות פעולות, בעיקר אלו הקשורות בתוכן, כגון העלאת תמונות, כתיבת פוסטים, שיתוף לינקים, תגובות, חשיפת וידיאו ועוד.

ההבדלים בין האתרים, בין הרשתות החברתיות, הם באופן האינטראקציות ובסוג התכנים. כך למשל, אינסטגרם היא רשת חברתית המיועדת לשיתוף תמונות עם מנעד אינטראקציות שנע מחברים, משפחה, מכרים ועד מפורסמים וצלמים לא מוכרים; יוטיוב מאפשרת שיתוף של וידיאו ולכמות הצפיות ולזמן החשיפה יש משמעות גדולה; לינקדאין היא רשת חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף את הרזומה המקצועי שלהם לצורכי עבודה או במטרה לקדם קשרים עסקיים ומקצועיים; בפייסבוק, מגוון התכנים מאוד רחב וכולל פוסטים, העלאת תמונות, שיתוף לינק/וידיאו, תגובות ועוד. גם סוג האינטראקציות בפייסבוק עשיר מאוד ונע ממעקב פאסיבי אחר יישויות ציבוריות ועד הקמת אירועים חברתיים לקבוצות.

באיזו רשת חברתית כדאי לשווק עסק

כפי שניתן לראות, מגוון התכנים והאינטראקציות בכל הרשתות החברתיות הוא רחב מאוד ומהווה פלטפורמה שיווקית בעלת פוטנציאל אדיר. עם זאת, כדי לדעת מהי הרשת החברתית המתאימה לעסק/מוצר, יש להכיר את הרשת החברתית ואת קהל היעד שנמצא בה, אותו קהל לקוחות פוטנציאלי שעשוי להתעניין בעסק/במוצר.

כך למשל, לצורך גיוס עובדים או רקימת קשרים מקצועיים בתחום ההייטק, פרסום בלינקדאין עשוי להתאים יותר מרשתות חברתיות אחרות, אך למטפלות ודיאטניות בעלות עסק פרטי, זוהי רשת חברתית פחות רלוונטית. לעומת זאת, באינסטגרם, רשת חברתית שמעלים בה תמונות, פרסום תמונות של מטופלים שירדו במשקל לאחר ניתוח בריאטרי ובשל תזונה נכונה מצליחים לשמור על משקל יציב תקופה ארוכה (כשהכל בהסכמה, כמובן) יכול להעלות מוטיבציה ולייצר אינטראקציה מוצלחת עם מטופלים פוטנציאלים וקיימים; ביוטיוב, רשת חברתית לסרטוני וידיאו, תוכלו להעלות סרטוני הסברה ללקוחות ייעודים שטרם שמעו על ההתמחות שלכן; בטוויטר תוכלו להראות למטופלים קיימים ופוטנציאלים שאתן מעודכנות בעולם התזונה על-ידי "ציוץ" כשיוצא מחקר חדש ומאיר עיניים; בפינטרסט, רשת חברתית שהיא מעין לוח מודעות ענק, תוכלו לפרסם מתכונים/תפריטים.

כדי להצליח לתמרן בין כל הרשתות החברתיות, אפשר להיעזר באנשי מקצוע בתחום, שמכירים לעומק את טכניקות השיווק בכל אחת מן הרשתות החברתיות ואת הפוטנציאל הגלום בהן לעסק שלכם. לצד כל אלה, חשוב לדעת שפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, זו שמכילה הכי הרבה משתמשים והכי הרבה שעות גלישה, זוהי רשת שמציעה מגוון של דרכים לשווק עסק/מוצר, ולכן היא נחשבת לאחד מערוצי השיווק המשמעותיים והפופולריים ביותר במדיה החברתית ויכולה בהחלט לעסק שלכן.

פייסבוק

נכון לשנת 2016, פייסבוק מכילה למעלה ממיליארד וחצי משתמשים פעילים בחודש מן העולם, בישראל מספר המשתמשים הוא כ- 4.7 מיליון בחודש, 3.5 מיליון משתמשים יומיים, ואחרי יוטיוב ווואטסאפ, פייסבוק היא האפליקציה השלישית האהובה על הישראלים. עם נתונים כאלה קשה שלא להתייחס ברצינות לפייסבוק כאל מאגר עצום של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, כמו גם של המתחרים שלכם.

חלק מהצלחת השיווק של עסק בפייסבוק תלויה בתקציב. לרוב, ככל שהתקציב גדול יותר כך החשיפה גדולה יותר, במילים אחרות- מימון (פוסטים ממומנים, פרסומות) יזכו לרוב לחשיפה גדולה יותר מחשיפה אורגנית, שאינה ממומנת. לצד זה, כסף הוא אינו בהכרח המתכון להצלחת העסק. שימוש נכון בכלים של פייסבוק, יישום של כל שלבי השיווק, הבאת תכנים מקוריים ומעניינים, כל אלה עשויים לייצר תנועה/מעורבות אורגנית (לא ממומנת) גדולה יותר ולהביא להצלחה של העסק.

היתרונות של פייסבוק

אחד היתרונות הגדולים בפייסבוק הוא מנעד הדרכים שעומד לרשות העסק לשווק את עצמו: החל מפתיחת דף עסקי או קבוצה, עובר בשיתוף מידע (טקסטים, לינקים, תמונות), אינטראקציות ומעורבות המשתמשים סביב נושא מסוים, וכלה בפרסומות וקמפיינים. ההבדל בין אמצעי השיווק העומדים לרשותכם יכול להתבטא במיקום שלו באינטרפייס של פייסבוק (בניוזפיד או בטור הימני), במטרה של כל אמצעי (הצטרפות לדף פייסבוק, חשיפה לאתר, הגעה לאירוע וכו') ובתוכן שלהם (טקסט, לינק, תמונה, וידיאו). כך למשל, לאחר פתיחת דף עסקי בנושא תזונה לחולי סוכרת, תוכלו להעלות פוסטים המכילים טיפים לחולים, תמונות של לקוחות שעשו שינוי משמעותי בתזונתם (באישורם), סרטוני הסברה, לינקים למחקרים/כתבות מעוררות השראה, תוכלו אפילו לייצר הרצאה/מפגש לחולים בנושא תזונה והשפעתה על סוכרת ולהזמין אנשים באמצעות פתיחת אירוע.

כרשת החברתית הגדולה בעולם, לפייסבוק עוד יתרונות משמעותיים בתחום השיווק הדיגיטלי, בהם החשיפה גדולה, תוך יכולת מיקוד קהל היעד, יצירת קהל לקוחות חדש ויכולת שימורו, מיתוג העסק, שיפור תוצאות במנוע החיפוש של גוגל, טכניקות שיווק פשוטות יחסית המקלות על תפעול דף עסקי, יכולת ניתוח ביצועים ומעקב באמצעות דו"חות. וזה רק קצה המזלג.

למי מיועד פייסבוק

כאמור, כמעט כל אחד ימצא לעצמו דרך לשווק את העסק שלו בפייסבוק. חברות, רשתות, עסקים קטנים, ארגונים, עמותות, מוסדות ממשלתיים, כמעט כולם נמצאים היום בפייסבוק.

במקרה של מטפלים/ות ונותני/ות שירות, דף פייסבוק הוא אופציה עסקית נכונה למיתוג העסק וליצירת אינטראקציות עם קהל הלקוחות שלכם. לדוגמה: לענות על שאלות של מטופלים, להעלות טיפים בפוסטים, לשתף לינקים למחקרים חדשים, לחלוק סיפורי הצלחה באישור מטופלים, ואלו הם רק מעט מן הדברים שיכולים לייצר תנועה בדף שלכם, שתבנה אמון ומקצועיות עם קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלכם.

דף עסקי בפייסבוק מכיל מגוון עצום של אפשרויות ואינטראקציות שיתרמו לעסק שלכן/ם ולמטופלים עצמם. כיצד לעשות זאת נכון ויעיל? על כך תוכלו לקרוא במדריך המקוצר לפתיחת דף עסקי בפייסבוק, שיופיע בחודש הבא.לצד כל אלה, חשוב דעת שדף פייסבוק עסקי אינו נועד להחליף אתר אינטרנט שמכיל תוכן שיווקי עם מידע מקיף עליכם/ן ועל הטיפול שלכם/ן, אך הוא בהחלט יכול לתמוך ולקדם אותו.

מדיה חברתית רשתות חברתיות שיווק דיגיטלי
ניוזלטר
דייסות Oats & More

דייסות Oats & More

ניוזלטר אפריל 2024

ניוזלטר אפריל 2024

לרשימה המלאה ולהרשמה
 
עדכונים
תקנון הסקר על דייסות Oats & More של תלמה

תקנון הסקר על דייסות Oats & More של תלמה

שיבולת שועל וסיב בטא-גלוקן: על ההשפעות הבריאותיות והמנגנונים הפיזיולוגיים

שיבולת שועל וסיב בטא-גלוקן: על ההשפעות הבריאותיות והמנגנונים הפיזיולוגיים

סלט עלים עם ויניגרט סלק

סלט עלים עם ויניגרט סלק

 
תגיות
תגיות
אודי ואושר אינפוגרפיקה ארוחת בוקר בת אל גולדשטיין גילי חיים דיאטנים צעירים הילה סקודוביץ הפחתת נתרן הרגלי אכילה הרגלי תזונה חלבון טבעוני טיפים יוניליוור יוניליוור בריאות ילדים ותזונה ירקות ללא גלוטן מדברים מחוץ לצלחת מור טלר מתכון מתכון בריא סדנת בישול עמותת עתיד עמית גנור פודקאסט פורום דור העתיד צבי מגזיניק קנור קרן דודסון קרן דוידסון שי אוחיון שיבולת שועל שיווק דיגיטלי שירי אלטמן שיר מצויינים שמן זית שמן קוקוס שרלוט גרון תזונה תזונה בריאה תזונה מבוססת צומח תזונה נבונה תזונת ספורטאים תלמה
כללי
  • דף הבית
  • אודות
  • מותגים
  • תוכנית הקיימות של יוניליוור
  • צרו קשר
כלים לדיאטנים.יות
  • מידע לעסק עצמאי
  • מצגות וסרטונים
  • מאמרים וכתבות
  • ניוזלטר
  • מחשבונים וכלים שימושיים
  • המלצות איגודי בריאות בעולם
  • אתרי תזונה מומלצים
  • ארגוני בריאות בעולם
  • מידע וקישורים חיצוניים
עוד בשבילכם
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • מתכונים
  • ארכיון פורום תזונה מקצועי
הישארו בקשר!









    © כל הזכויות שמורות יוניליוור 2024
    גלילה לראש העמוד