• לערוץ ה-youtube שלנו
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
מידע מקצועי עבור דיאטנים, כנסים ואירועים בעולם המזון, תזונה ובריאות, הנחיות ותקנות ועוד.
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
        • מפגשי פורום
  • ניוזלטר
        • דייסות Oats & More

          דייסות Oats & More

        • ניוזלטר אפריל 2024

          ניוזלטר אפריל 2024

        • ניוזלטר דצמבר 2023

          ניוזלטר דצמבר 2023

        • ניוזלטר נובמבר 2023

          ניוזלטר נובמבר 2023

        • לעוד ניוזלטר
  • מתכונים
        • סדנת בישול דיגיטלית עם אודי ואושר
        • לעוד מתכונים
        • פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם
          העשרת התפריט בירקות

          פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם

  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • פודקאסטים
        • פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו
          פודקאסט

          פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו

        • פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול
          פודקאסט

          פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול

        • פרק  13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי
          פודקאסט

          פרק 13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי

        • פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן
          פודקאסט

          פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן

        • לעוד פודקסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
  • דף הבית
  • אודות
  • מידע מקצועי עבורכם
  • ניוזלטר
  • מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • פודקאסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
חיפוש
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
        • מפגשי פורום
  • ניוזלטר
        • דייסות Oats & More

          דייסות Oats & More

        • ניוזלטר אפריל 2024

          ניוזלטר אפריל 2024

        • ניוזלטר דצמבר 2023

          ניוזלטר דצמבר 2023

        • ניוזלטר נובמבר 2023

          ניוזלטר נובמבר 2023

        • לעוד ניוזלטר
  • מתכונים
        • סדנת בישול דיגיטלית עם אודי ואושר
        • לעוד מתכונים
        • פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם
          העשרת התפריט בירקות

          פרק 1: העשרת התפריט בירקות- רוטב ירקות שמתאים להכל – מתכון מצולם

  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • פודקאסטים
        • פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו
          פודקאסט

          פרק 15- על הפרעות קשב, תזונה והרגלי אורח חיים בריאים עם ד"ר שירלי הרשקו

        • פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול
          פודקאסט

          פרק 14- אירועי סוף שנה- זה קורה לכולנו. נטע קיילר ושחר כוכבי מדברים טיפול

        • פרק  13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי
          פודקאסט

          פרק 13- נתלבש על זה. תרפיה של הלבוש עם ד"ר טלי סטולובי

        • פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן
          פודקאסט

          פרק 12- לצלול לעומקי השינה. על שינה ותזונה עם סיון אבוט ברקן

        • לעוד פודקסטים
  • צרו קשר
  • לערוץ ה-youtube שלנו
חיפוש
דף הבית » מאמרים וכתבות » תוכן וידאו ככלי שיווקי

תוכן וידאו ככלי שיווקי

מערכת האתר

אין ספק שהעתיד כבר כאן: משימוש בקלטות מסורבלות בבית עברנו לשידור חי בפייסבוק. עולם הוידאו הוא אחד מהכוכבים העולים של עולם השיווק הדיגיטלי ואתם בהחלט רוצים להכיר אותו.

עולם הוידאו עבר תהפוכות רבות בעשורים האחרונים. ממצרך מסורבל ולא נגיש, נכנס הוידאו לחיינו בשנות ה-70 כמצלמה בייתית או כנגן VHS המחובר לטלויזיה, והפך בתוך כ-4 עשורים לצילום בטלפון הנייד ולשידור אונליין בפייסבוק.

עם הגעתו של הוידאו לאינטרנט, השכיל גם עולם השיווק הדיגיטלי להבין שמדובר בכלי שיווקי אדיר, כוכב עולה שרק יילך ויתפתח עם השנים.

מתי נכון להשתמש בוידאו

כשאומרים וידאו מתכוונים לרוב לסרטוני וידאו שהוכנו מראש ולאחר מכן הועלו לרשת (לפייסבוק, ליוטיוב, לוימאו, לאתר): סרטון תדמית לעסק, סרטון הסברה קצר על פחמימת ריקות, צילום של הרצאה לדיאטניות בארה"ב, תפריט בצורת אנימציה וכו'. כיום גם קיימת אופציה לוידאו באמצעות "שידור חי" של פייסבוק, המאפשר צילום ושידור אונליין ללא כל פילטרים הכנות מראש.

בשימוש של סרטוני וידאו כחלק מאסטרטגיית שיווק, חשוב לשלב בין אותנטיות לשיווקיות: לשבת מול מצלמה בקליניקה שלכם עם נעלי בית ולספר בצורה יבשה במשך חצי שעה ולספר על ממצאיו של מחקר חדש, יכול אולי לעניין אנשי מקצוע מהתחום, אבל פחות את הלקוחות. גם תוכן וידאו מתוחכם מדי או מאולץ עלול להחטיא את המטרה ולהצטייר ככלי שיווקי ריק מתוכן.

מהם היתרונות של וידאו

קידום אורגני. סרטונים עוזרים בקידום אורגני של האתר שלכם. למה זה קורה? פשוט כי הם גורמים לגולשים להישאר זמן רב יותר בדף. מבחינת גוגל, זמן רב יותר בדף הוא סימן חיובי לרלוונטיות ולאיכות התוכן, ולכן ידאגו לקדם אותו טוב יותר במנוע החיפוש.

יותר קל למוח. הגולשים עמוסים במידע טקסטואלי ברשת ווידאו נתפש כמשהו פשוט וקליל יותר כי הם לרוב דורשים מאיתנו פחות משאבים קוגניטיביים ואף מעבירים אותנו חוויה כלשהי.

גידול צפיות בוידאו. בשנה שעברה פייסבוק הודיעה כי בתוך 7 חודשים כמות הצפייה בסרטונים הוכפלה מ-4 ל-8 מיליארד צפיות ליום. הגידול האסטרונומי הזה רק ממחיש את הפוטנציאל של סרטונים ברשת ושל מגמה שרק הולכת וגדלה.

אמינות. וידאו נתפש ככלי שיווק המשדר אמינות. יותר ויותר אנשים בודקים את הרשת לפני שהם בוחרים באיש מקצוע, בעסק או ברכישה כלשהי.

ויראליות. וידאו טוב ואיכותי עשוי להפוך לסרטון ויראלי, במילים אחרות – לקבל חשיפה עצומה ברשת. קשה לחזות איזה סרטון עשוי להיות ויראלי אך אם יש לכם סרטון איכותי, הוא כבר בפוטנציאל להפוך למשהו ויראלי. פרט לכך, לגולשים יש נטייה לשתף פעם נוספת סרטונים שכבר שיתפו בעבר, כך שגם אם הסרטון שלכם נשכח, תמיד קיים סיכוי שהוא יחזור לתחייה.

טיפים להכנת סרטון וידאו

  • מי קהל היעד שלכם? אורך הסרטון והשפה הם הדברים הכי חשובים שכדאי לשים אליהם לב. למשל, אם מדובר בלקוחות פוטנציאלים, סרטון קצר מגדיל את הסיכוי שהצופים שלכם יישארו אתכם. כך למשל, לצד מאמר מעמיק וארוך על דיאטה לאנשים עם סוכרת, אפשר לייצר סרטון קצר באורך 1-2 דק' המציג בשפה קליל את כל הנקודות הכי חשובות בתזונה של חולי סוכרת, שגם ישאיר לצופים בסוף טעם מתוק.
  • זה תמיד נחמד לשלב אלמנטים שונים בסרטונים, כגון אנימציות, תמונות, מעברים, מוסיקה ועוד, אבל בשביל לייצר תוכן שיווקי אמין ונעים, בעיקר של עסק קטן ואינטימי, אין כמו הופעתו של הגורם האנושי שעומד מאחורי העסק. למשל, אם אתם רוצים לעשות סרט תדמית על עסק שמתמחה בתזונה לאנשים עם מחלות מעי, הציגו את עצמכם ואת ניסיונכם, התמקדו בהצלחות של העסק, הסבירו לצופים על שיטת הטיפול וכו'.
  • נסו לייצר חוויה אצל הגולשים שצופים בוידאו שלכם. למשל, באמצעות פייסבוק "שידור חי" אתם יכולים לצלם את עצמכם בסופר, בזמן קניות, ולהראות ללקוחות שרוצים ללמוד איך לעשות קניה נבונה בסופר: מה כדאי להם לקנות ועל מה כדאי לוותר. כך,בנוסף לתוכן, אפשר לייצר חוויה נוספת ונטולת פילטרים.
  • כל דבר שמופיע בסרטון מקבל משמעות, ולכן חשוב לשים לב לכל פרט ופרט. למשל, אם החלטתם לשבת בקליניקה, הקפידו שהתאורה לא תהיה קודרת, שהלבוש מכבד את המעמד, שאביזרים וטכנולוגיות חדישים רלוונטים יופיעו בפריים, הקפידו אפילו על סוג המשקה שנמצא על שולחנכם. כל מה שאתם מצלמים, במסווה או שלא, עובר למי שצופה בסרטון.

לסיכום, וידאו הוא כלי שיווקי נהדר וקל לעבוד איתו, אבל הוא לא תחליף לתוכן כתוב. למעשה, אם אתם מרגישים שהכתיבה שלכם קולחת, קלילה ומושכת, ולעומת זאת אתם נוטים לגמגם בלי סוף מול המצלמה, יכול להיות שעדיף לכם לוותר על וידאו או לחילופין פשוט לפנות לגורם מקצועי שיעזור לכם לייצר סרטונים.

וידאו סרטונים שיווק דיגיטלי
ניוזלטר
דייסות Oats & More

דייסות Oats & More

ניוזלטר אפריל 2024

ניוזלטר אפריל 2024

לרשימה המלאה ולהרשמה
 
עדכונים
תקנון הסקר על דייסות Oats & More של תלמה

תקנון הסקר על דייסות Oats & More של תלמה

שיבולת שועל וסיב בטא-גלוקן: על ההשפעות הבריאותיות והמנגנונים הפיזיולוגיים

שיבולת שועל וסיב בטא-גלוקן: על ההשפעות הבריאותיות והמנגנונים הפיזיולוגיים

סלט עלים עם ויניגרט סלק

סלט עלים עם ויניגרט סלק

 
תגיות
תגיות
אודי ואושר אינפוגרפיקה ארוחת בוקר בת אל גולדשטיין גילי חיים דיאטנים צעירים הילה סקודוביץ הפחתת נתרן הרגלי אכילה הרגלי תזונה חלבון טבעוני טיפים יוניליוור יוניליוור בריאות ילדים ותזונה ירקות ללא גלוטן מדברים מחוץ לצלחת מור טלר מתכון מתכון בריא סדנת בישול עמותת עתיד עמית גנור פודקאסט פורום דור העתיד צבי מגזיניק קנור קרן דודסון קרן דוידסון שי אוחיון שיבולת שועל שיווק דיגיטלי שירי אלטמן שיר מצויינים שמן זית שמן קוקוס שרלוט גרון תזונה תזונה בריאה תזונה מבוססת צומח תזונה נבונה תזונת ספורטאים תלמה
כללי
  • דף הבית
  • אודות
  • מותגים
  • תוכנית הקיימות של יוניליוור
  • צרו קשר
כלים לדיאטנים.יות
  • מידע לעסק עצמאי
  • מצגות וסרטונים
  • מאמרים וכתבות
  • ניוזלטר
  • מחשבונים וכלים שימושיים
  • המלצות איגודי בריאות בעולם
  • אתרי תזונה מומלצים
  • ארגוני בריאות בעולם
  • מידע וקישורים חיצוניים
עוד בשבילכם
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • מתכונים
  • ארכיון פורום תזונה מקצועי
הישארו בקשר!









    © כל הזכויות שמורות יוניליוור 2024
    גלילה לראש העמוד