• לערוץ ה-youtube שלנו
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
מידע מקצועי עבור דיאטנים, כנסים ואירועים בעולם המזון, תזונה ובריאות, הנחיות ותקנות ועוד.
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
  • ניוזלטר
        • ניוזלטר דצמבר 2020

          ניוזלטר דצמבר 2020

        • ניוזלטר נובמבר 2020

          ניוזלטר נובמבר 2020

        • ניוזלטר ספטמבר 2020

          ניוזלטר ספטמבר 2020

        • ניוזלטר אוגוסט 2020

          ניוזלטר אוגוסט 2020

        • לעוד ניוזלטר
  • כנסים ואירועים
        • APCCN – כנס אסיה פסיפיק

          APCCN – כנס אסיה פסיפיק

        • לא נמצאו פוסטים

        • לעמוד הכנסים
  • מתכונים
        • לביבות ירק אפויות בתנור

          לביבות ירק אפויות בתנור

        • סופגניות אפויות מקמח כוסמין מלא

          סופגניות אפויות מקמח כוסמין מלא

        • עוגת תפוחים ושיבולת שועל – מתכון ליום העוגה הבינלאומי 26.11

          עוגת תפוחים ושיבולת שועל – מתכון ליום העוגה הבינלאומי 26.11

        • מתכונים לארוחות מזינות – המנה הירוקה

          מתכונים לארוחות מזינות – המנה הירוקה

        • לעוד מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • מידע מקצועי עבורכם
  • ניוזלטר
  • כנסים ואירועים
  • מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • צרו קשר
חדשות תזונה ובריאות
חדשות תזונה ובריאות
  • דף הבית
  • אודות
        • עלינו
        • תוכנית הקיימות של יוניליוור
        • מותגים
  • מידע מקצועי עבורכם
        • מידע לעסק עצמאי
        • מצגות וסרטונים
        • מאמרים וכתבות
        • אינפוגרפיקות
        • צרכנים – מאפיינים, מגמות וטרנדים
  • ניוזלטר
        • ניוזלטר דצמבר 2020

          ניוזלטר דצמבר 2020

        • ניוזלטר נובמבר 2020

          ניוזלטר נובמבר 2020

        • ניוזלטר ספטמבר 2020

          ניוזלטר ספטמבר 2020

        • ניוזלטר אוגוסט 2020

          ניוזלטר אוגוסט 2020

        • לעוד ניוזלטר
  • כנסים ואירועים
        • APCCN – כנס אסיה פסיפיק

          APCCN – כנס אסיה פסיפיק

        • לא נמצאו פוסטים

        • לעמוד הכנסים
  • מתכונים
        • לביבות ירק אפויות בתנור

          לביבות ירק אפויות בתנור

        • סופגניות אפויות מקמח כוסמין מלא

          סופגניות אפויות מקמח כוסמין מלא

        • עוגת תפוחים ושיבולת שועל – מתכון ליום העוגה הבינלאומי 26.11

          עוגת תפוחים ושיבולת שועל – מתכון ליום העוגה הבינלאומי 26.11

        • מתכונים לארוחות מזינות – המנה הירוקה

          מתכונים לארוחות מזינות – המנה הירוקה

        • לעוד מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
        • לכל הקופונים
        • 40% הנחה על מוצרי ברנפלקס אקסטרה חלבון ואקסטה פייבר

  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • מידע מקצועי עבורכם
  • ניוזלטר
  • כנסים ואירועים
  • מתכונים
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • צרו קשר
דף הבית » מאמרים וכתבות » קמפיין דיגיטלי – כך תעשו זאת נכון

קמפיין דיגיטלי – כך תעשו זאת נכון

מערכת האתר

הרשת מציעה היום מגוון רחב של כלים וערוצים דיגיטליים שיחשפו לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. איך עושים זאת נכון?

קמפיין דיגיטלי הוא מושג המתייחס לתוכנית מכוונת מטרה, תקציב וכלים, כדי לשווק/לפרסם עסק באינטרנט. מגוון הכלים והאפשרויות לקמפיין דיגיטלי הוא גדול וממשיך להתרבות בכל יום כדי להתאים את עצמו לצרכי הגולשים והעסקים. הקמפיין יכול להיחשף בכל אחד מאמצעי המדיה הדיגיטליים, לרוב יעשה שימוש בסרטוני וידאו ביוטיוב, בפרסומות באתרים וברשתות חברתיות, בקידום ממומן בגוגל ובפוסטים ממומנים בפייסבוק, אך כל אמצעי דיגיטלי שיתרום לחשיפת העסק יכול להיות חלק מהקמפיין שלכם. בכתבה זו נבין כיצד לבנות קמפיין דיגיטילי אפקטיבי לעסק קטן-בינוני.

למה דווקא קמפיין באינטרנט

האינטרנט הוא ללא ספק ערוץ יוצא דופן בתחום הפרסום והשיווק וייחודו מתבטא בעיקר בארבע תכונות מרכזיות שכדאי לעשות בהן שימוש יעיל ולשלבן בקמפיין שלכם:

1.      אינטראקטיביות – מעבר לעושר אמצעי המדיה המוצע באינטרנט (אתר, סרטון, רשת חברתית וכו'), כמעט בכל אחד מאמצעים אלו ניתן לייצר קשר ישיר עם הלקוחות הקיימים או הפוטנציאלים ולייצר רמת מעורבות גבוהה במישורים רבים. כך שמעבר לחשיפת העסק שלכם, במהלך קמפיין ראו באינטרנט כאמצעי אינטראקטיבי שדרכו תוכלו לחזק קשרים עם לקוחות קיימים, ללמוד על צרכים של לקוחות פוטנציאליים ועוד.

2.      נגישות – להבדיל מערוצי השיווק והפרסום האחרים, האינטרנט נגיש באופן מידי לכולם וכל גולש יכול להגיב. נצלו את הנגישות הזו כדי שתוכלו לתת שירות טוב יותר לגולשים שלכם. למשל, כחלק ממסע קמפיין לקידום תחום טיפול בהשמנה בקרב נוער בעסק שלכם בפייסבוק, הציעו צ'אט פתוח ביום ובשעה מסוימים, שבו תענו על שאלות מקצועיות בנושא הרגלי תזונה נכונים לנוער.

3.      התמקדות – בניגוד לערוצי המדיה המסורתית, באינטרנט קל יותר למקד פניה לקהל יעד בצורה מבוקרת וזאת הזדמנות טובה להתאים את הקמפיין שלכם לגולשים ייחודיים. למשל, אם ברצונכם להתמקד בקמפיין בנושא תזונה טבעונית, תוכלו לבחור בקידום ממומן של מילות מפתח ממוקדות יותר כגון "תזונה טבעונית לילדים", כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל.

4.      מעקב – האינטרנט מאפשר מעקב ומדידה של אפקטיביות הקמפיין שלכם: כמה כניסות נעשו לאתר, כמה חברים הצטרפו לדף הפייסבוק, כמה אנשים נחשפו לסרטון שלכם וכו'. נצלו כלים אלו כדי לערוך מקצה שיפורים בקמפיין שלכם.

שלושת השלבים לבניית קמפיין

1.      הגדרת קהל היעד – בשלב הראשון של הקמפיין חשוב לשאול את עצמכם מיהו קהל היעד אליו תרצו לפנות. פנייה להורים צעירים שונה מפנייה לקהל בגיל השלישי. לצורך העניין, אם ברצונכם לפנות להורים לילדים עם בעיות משקל, השפה והתכנים צריכים להיות בהתאם: פניית הזדהות עם ההורים כמבוגר האחראי, הקניית כלים להורים כדי להתמודד עם הילדים וכו'. פנייה לקהל בגיל השלישי מצריכה פנייה ישירה למבוגרים עצמם, התייחסות לבעיות הגיל ולהתמודדות אתו וכו'. לצד אלו, חשוב להקפיד על מיקוד הקהל ככל שניתן ולא להסתפק בהגדרות כלליות. כך למשל יש להחליט האם הפנייה בקמפיין היא להורים לנערות עם הפרעות אכילה או במקרה של הגיל השלישי –למבוגרים הסובלים מסוכרת סוג 2, למבוגרים הסובלים מתת תזונה וכו'.

2.      הגדרת תקציב – בעיקרון, אין גבול לסכום הכסף שאפשר להוציא על קמפיין באינטרנט. מצד שני, לא תמיד יש צורך בסכומי עתק כדי לייצר קמפיין מוצלח. לאחר שהגדרתם את סכום הכסף שעומד לשימוש הקמפיין, יש לקחת בחשבון שלושה פרמטרים חשובים: כמה זמן יימשך, באיזו תדירות, באילו ערוצי אינטרנט. בצורה זו תוכלו לתקצב כל יום בקמפיין ולערוך שינויים בהתאם. כך למשל, אם תערכו קמפיין חודשי בנושא הבעיות הטמונות בדיאטה מהירה והוא יכלול גם קידום ממומן בגוגל וגם פוסטים ממומנים בפייסבוק, במידה והתקציב לא ייאפשר לכם לעמוד בשני היעדים, ייתכן ותצטרכו לתמרן ביניהם. למשל, להוריד את התקציב לכל פוסט ממומן בפייסבוק, או לחילופין להוריד את תדירות הפוסטים, אולי לבחור מילות מפתח אחרות בגוגל וכו'.

3.      הגדרת המסר – מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם? מדובר במשימה לא פשוטה, כי היא דורשת מכם להיכנס במידת מה לראש של קהל היעד שלכם ולעניין אותו בשירות/טיפול שלכם. בנוסף, חשוב להעביר מסר שאתם באמת עומדים מאחוריו. המסרים יכולים להיות טיפול חדשני שיש רק אצלכם בקליניקה, גישה טיפולית משולבת, ניסיון רב, אחוזי הצלחה גדולים בקרב המטופלים וכו'. כאמור, חשוב לעמוד מאחורי המסר ולנסות להעביר אותו בצורה מקורית. זכרו שתדמית היא הדרך שבה הסביבה תופסת את העסק שלכם. בניית תדמית טובה תישאר איתכם לטווח ארוך. 

במידה ואינכם מעוניינים לערוך קמפיין לבד, ניתן להיעזר בחברות שיווק ופרסום באינטרנט שיוכלו לנהל בשבילכם את הקמפיין. לרוב מדובר בתוספת תשלום לא מעטה עבור ניהול הקמפיין, אך קמפיין שיווקי הוא ממילא דבר לא זול ואולי שווה לשקול לשים את כספיכם בידיים מקצועיות שידעו להפיק ממנו את המיטב.

קמפיין באינטרנט קמפיין דיגיטלי
ניוזלטר
ניוזלטר דצמבר 2020

ניוזלטר דצמבר 2020

ניוזלטר נובמבר 2020

ניוזלטר נובמבר 2020

לרשימה המלאה ולהרשמה
 
עדכונים
לביבות ירק אפויות בתנור

לביבות ירק אפויות בתנור

סופגניות אפויות מקמח כוסמין מלא

סופגניות אפויות מקמח כוסמין מלא

"בשעה טובה" – מתי לאכול מה ומה לאכול מתי. Chrono-nutrition  – המדע 'העל זמני' של התזונה. מאת הדיאטנית לימור בן חיים.

"בשעה טובה" – מתי לאכול מה ומה לאכול מתי. Chrono-nutrition – המדע 'העל זמני' של התזונה. מאת הדיאטנית לימור בן חיים.

 
תגיות
תגיות
TED אומאמי אנטיאוקסידנטים ארוחת בוקר בריאות ברת קיימא גלוטן גלידה הפחתת נתרן הפחתת סוכר חלבון חנוכה טבעונות טכנולוגיה יוניליוור יוניליוור העולמי ילדים ילדים ותזונה ירקות מדיה חברתית מחקר מרגרינה ניהול מים ניוזלטר נסטור ליפובצקי נתמכי ראיות סוכר סיבים תזונתיים סנסוריקה ספורט עינב גפן עמותת עתיד עצירות פייסבוק פריכיות קופון שיבולת שועל שיווק דיגיטלי תה תוכן שיווקי תזונה תזונה בריאה תזונת ספורטאים תלמה תעשיית המזון
כללי
  • דף הבית
  • אודות
  • מותגים
  • תוכנית הקיימות של יוניליוור
  • צרו קשר
כלים לדיאטנים.יות
  • מידע לעסק עצמאי
  • מצגות וסרטונים
  • מאמרים וכתבות
  • ניוזלטר
  • מחשבונים וכלים שימושיים
  • המלצות איגודי בריאות בעולם
  • אתרי תזונה מומלצים
  • ארגוני בריאות בעולם
  • מידע וקישורים חיצוניים
עוד בשבילכם
  • קופונים לאנשי מקצוע
  • מתכונים
  • ארכיון פורום תזונה מקצועי
הישארו בקשר!









    © כל הזכויות שמורות יוניליוור 2020
    גלילה לראש העמוד